24 de juny 2010

Queen 6

El que més m’emprenya és llevar-me cap al tard i descobrir que ja hi ha l’espavilat de torn. El que arriba abans que els altres. El que es pensa que ja ho sap tot. El que també sap com són els altres. I en definitiva, és tan curt que només sap parlar del que té davant dels nassos.
M’emprenya la poca capacitat de dialogar que mostren alguns, el llenguatge poc fluid, el pensament mecànic.
M’emprenya haver de creuar-me amb personal d’aquesta mena. Que a sobre es creuen de bon veure i sota la camisa no hi ha més que adipòcits mal girbats.

Una bona liposucció sense anestèsia!

5 comentaris:

  1. doncs jo no c que dir-li ... salut

    ResponElimina
  2. Molt queixar-se i poques ganivetades veig jo.

    ResponElimina
  3. mossèn, no digui...

    Dr.Muerte, bon observador!

    ResponElimina
  4. Això mateix he pensat jo avui... tothom de pont menys jo joder!

    ResponElimina
  5. la foto de la kerrigan em posa morcillón!

    ResponElimina